עיצוב מצגת משקיעים הנפקה ראשונה
מצגת הנפקה ראשונה לבורסה של קבוצת ״גדות״ – החברה המובילה בשוק הכימיקלים בישראל, המציעה שירותים לוגיסטיים בתחום הכימיקליים לענפי המשק השונים.
מטרת המצגת:
להציג את הפעילות הנוכחית של חברה ואת הפוטנציאל העתידי שלה, על מנת לעודד את הציבור להשקיע במניות החברה בשלב ההנפקה הראשונית.
הנתונים הופכים מנתונים פרטיים לנתונים ציבוריים, הציבור נחשף בפעם הראשונה למידע ולנתונים הפיננסיים באמצעות המצגת.
השפה העיצובית של המצגת מתכתבת עם צבעי הלוגו והמיתוג הקיימים של חברת ״גדות״, מחזקים את המותג ותומכים בו.
בקשת הלקוח (גדות):
"החברה מפעילה מערך לוגיסטי רחב ומסועף בכל העולם. אנחנו רוצים שהמצגת תעביר את התחושה של עוצמת החברה והיקף הפעילות הרחב שלה…"
איך מעבירים את כל זה במצגת?
החברה היא מעצמה לוגיסטית והיא כוללת שרשרת ניהול ואספקה רחבת היקף. כדי להמחיש את הפעילות הענפה של החברה, הוספנו למצגת תרשים זרימה הכולל גרפיקות המציג את שלבי התהליך. התרשים כולל את שלבי האספקה המלאה מפיתוח המוצרים ועד מתן השירותים בבית הלקוח. התרשים, שהיווה פיצוח קונספטואלי, מלווה את המצגת לכל אורכה ומציג באופן ברור ומוחשי את התהליך הלוגיסטי של החברה.
אתגר 2: כמות גדולה של מידע וחידוד המסר
כמות גדולה של מידע וטקסטים צומצו ותומצתו-
הנתונים הטכניים והכמותיים הובלטו ומוצגים בצורה ברורה ובולטת משאר המידע באמצעות אינפוגרפיקה ואייקונים.
נתונים מספריים ודוחות פיננסים כגון רווחים, הכנסות ונכסים שוטפים:
המחלקה הכלכלית של חברת ״גדות״ בשיתוף לאומי פרטנרס חתמים.