הפסיכולוגיה מאחורי עיצוב מצגות פאאור פוינט
דייוויד פיליפס השבדי באירוע טד, מסביר בצורה קלילה והומוריסטית על מספר עקרונות בסיס בניית מצגת פאוור פוינט.
כמות מסרים בשקף
כל שקף במצגת צריך להכיל מסר אחד בלבד! ניסיון להעביר יותר ממסר אחד, ישבש את העברת כלל המסרים.
ניגודיות בצבעים
קונרסטים והבדלי צבעוניות עוזרים למוח של הצופה להתמקד:
הגודל
שימוש באובייקטים גדולים לצד אוביקטים קטנים ייקבע לאן יופנה הפוקוס של הצופה
מספר אובייקטים בשקף
כמות אובייקטים ומידע רב מידי בשקף – מבלבלים את הצופה ומפספסים את המסר.
מה שחשוב זה כמות האובייקטים המופיעים בשקף, ולא כמות השקפים הכוללת במצגת.
דיויד מציע שימוש של מקסימום 6 אובייקטים בשקף.