סדנה מעשית בפאאור פוינט - בואו נייצר שקף מהמם
עיצוב שקף בתוכנת פאוור פוינט. איך לעצב שקם מהמם :הדרכה צעד אחר צעד תיבות טקסט, צורות, יישורים יצירת קבוצה, סידור אלמנטים וצבע לרקע
עיצוב שקף בתוכנת פאוור פוינט. איך לעצב שקם מהמם :הדרכה צעד אחר צעד תיבות טקסט, צורות, יישורים יצירת קבוצה, סידור אלמנטים וצבע לרקע
הסטודיו של רחלי
הפרספקטיבה שלי, בתור מי שמגיעה למשימה עם עיניים רעננות, ויודעת לספק תובנות עסקיות, מאפשרת לי להוביל תהליך לעיצוב אפקטיבי. כזה שמעביר את המסר, מתקשר עם קהל היעד וכן, גם נראה מיליון דולר.
עיצוב מצגת תדמית לחברת נור דיגיטל Nur Digital היא חברת טכנולוגיה מתקדמת המתמחה בפיתוח פתרונות דיגיטליים בהתאמה אישית. החברה שמה לה למטרה להוביל את לקוחותיה קדימה באמצעות חדשנות, מקצועיות, וראייה אסטרטגית ארוכת טווח. המצגת נועדה לשקף את ערכי המותג וליצור רושם ראשוני חד, מדויק ומעורר אמון בקרב לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים.
עיצוב מצגת ביוטק למשקיעים – Matricelf בפרויקט זה עיצבנו מצגת למשקיעים עבור חברת הביוטק Matricelf, העוסקת ברפואה רגנרטיבית פורצת דרך. מטרת המצגת הייתה להציג את חזון החברה, הטכנולוגיה הייחודית שלה, ואת הפוטנציאל הכלכלי והקליני האדיר שהיא מביאה לעולם. בחרתי בקו עיצוב נקי, חדשני ומקצועי שמשקף את תחום הפעילות המתקדם של
הכנת מצגת היא מיומנות חיונית בעולם העסקים, האקדמיה והתקשורת. מצגת טובה יכולה להעביר מסר בצורה ברורה, לשכנע קהל, ולעורר השראה. אבל איך הופכים הרעיונות שלנו למצגת מנצחת?
במאמר הזה נלווה אתכם צעד צעד בתהליך הכנת המצגת, משלב התכנון ועד להצגה עצמה.
ארבעה בנים: ארבע דעות איך לייצר אתר חדש.
פסח שמח ושקט לכל קוראינו!
חג הפסח מתקרב, ואנו נזכרים שוב בסיפור ארבעת הבנים. כל אחד מהם מייצג גישה שונה כלפי החג, וכל אחד מהם יכול ללמד אותנו משהו חשוב על עיצוב אתרים.
עיצוב ובניית אתרים – חכם, תם, רשע ושאינו יודע לשאול. הנה ארבעה טיפוסים של בעלי אתרים:
יש לך רעיון למצגת, כבר כתבת ראשי פרקים בסיסים וכמה בולטים. מה עכשיו? מה הדרך הכי קלה מכאן ליצירת בסיס למצגת המושלמת שלך?
במאמר הזה אציג דרכים ליצירת המבנה הבסיסי והראשוני למצגת שלך. בשלב הבא נדבר על עיצוב המצגת.
תכנון המצגת הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בהכנת מצגת מנצחת. השלד הוא המבנה הבסיסי של המצגת, והוא מספק לכם מסגרת עבודה שתסייע לכם להתמקד במידע החשוב ביותר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם.